feb. 15 2016

La gestió d’un residu com la roba: Troballes col·labora amb la First Lego League

IMG_2173-1024x768

Amb motiu de la celebració de la V edició de la FIRST LEGO League que se celebrarà al campus de Cappont el proper 20 de febrer i que aquest any tracta sobre la gestió dels residus, avui s’ha dipositat una gàbia de TROBALLES a l’entrada del CCCT (Jaume II, 67) perquè pugueu dipositar-hi la roba de segona mà que ja no utilitzeu.

Aquesta primera setmana (del 15 al 21 de febrer) la gàbia s’ubicarà a l’edifici del Centre de Cultures i la segona setmana (del 22 al 28 de febrer) a l’Escola Politècnica Superior.

L’acció de TROBALLES es la campanya “dóna’ns l’@ La teva roba dóna per molt” que neix amb l’objectiu de conscienciar els lleidatans de la importància d’aquest gest senzill, solidari, sostenible i que genera llocs de treball. La iniciativa preveu recollir roba a domicili i instal·lar contenidors en diferents entitats i clubs de la província que vulguin col·laborar.

L’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida com a organitzadora de la FIRST LEGO League va trobar molt convenient, donada la temàtica d’aquesta edició (la gestió dels residus), contactar amb l’empresa d’inserció Socio Laboral Troballes per cercar una mútua col·laboració centrada en la gestió d’un residu tan important com es la roba. La gestió d’aquest residu basta quatre vessants: es solidari, és sostenible, rea llocs de treball i és fàcil.

Comments are closed at this time.