nov. 06 2014

Reunió amb experts en Innovació Educativa

Com a cada edició de la First Lego League-Lleida l’Escola Politècnica Superior organitza una reunió amb experts en el tema que tracta la competició (aquest any l‘innovació educativa) oferint l’oportunitat a tots els equips de tenir una visió del repte des d’un punt de vista professional.

A la reunió estan convidats tots el equips; entrenadors i participants de la IV edició FIRST LEGO League de Lleida. Com a les trobades anteriors podran plantejar als experts tots els dubtes, les seves idees, propostes per al treball científic, etc. i d’aquesta manera tenir una valoració realista d’algú que coneix el tema.

En aquesta ocasió els experts que ens acompanyaran són:

• Universitat de Lleida – Dolors Mayoral, Coordinadora d’Innovació docent de la UdL.
  • MacMillan Education – Santiago Serrano, Gerent del Mediterrani
  • Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social – Glòria Jové, Professora Titular de la UdL i experta en innovació Educativa

La data és el proper dijous 13 de novembre, a les 18 h, a l’Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera, al Campus de Cappont.

Imatges de la reunió

Trackback URI | Comments RSS