set. 29 2012

El repte FLL – Senior Solutions

Benvinguts tots al bloc de la Universitat de Lleida dedicat a la competició FIRST® LEGO® League. Aquesta competició correspon a un torneig internacional de robòtica per a joves de 9 a 16 anys, present a més de 60 països i amb més de 160.000 participants a tot el món, i que s’implementa a un entorn de competició esportiva del més alt nivell.

Cada any, centenars de milers de joves de tot el món esperen expectants davant dels seus ordinadors l’alliberament d’un nou Desafiament. Aquest any el repte és l’ajuda a la gent gran: Senior Solutions.

En el repte Senior Solutions, els equips investiguen els obstacles a què s’enfronten els sèniors i busquen solucions innovadores per millorar la seva qualitat de vida, amb reptes com desplaçar-se, estar connectats a l’entorn o mantenir-se en forma.

Durant aproximadament 6 setmanes, els equips d’entre 4 i 10 participants, acompanyats del seu entrenador, hauran de dissenyar, construir i posar en marxa robots, a més de realitzar un treball d’investigació científica que hauran d’exposar el dia del torneig davant un jurat format per professors universitaris, científics, etc.

L’objectiu de FIRST LEGO League és que els participants trobin solucions reals a problemes actuals, tenint en compte sempre els factors que afecten als nostres Seniors.

En aquesta edició, la Universitat de Lleida novament s’ha volcat totalment a la organització de l’esdeveniment, convertint-se en seu local on els nens i nenes de la provincia de Lleida podran sorprendrens amb les seves habilitats científiques i el seu treball al disseny d’un robot basat a les peces de LEGO®

Així doncs us encoratjem a que seguiu d’aprop aquest esdeveniment.

Trackback URI | Comments RSS